robaczek :)

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

29 października 2012

Włosomaniaczki oraz akcja Listopad miesiącem SPA dla włosów

Ostatnie miesiące macierzyństwa to jeden z najpiękniejszych okresów w moim życiu a czas spędzony z synem jest bezcenny:)
Jednak czas który uda mi się znaleźć dla siebie jest równie bezcenny i choć jest go tak mało (jak już wieczorem ogarnę dom, zrobię obiad/kolację to czasem po prostu padam trupem po 5 minutach przed komputerem/książką) i po trochu staram się go rozdysponować w różny sposób, czy to jakąś książkę (ostatnio przerabiam rewelacyjną Diunę oraz trylogię Eriki Leonard) czy film/serial a czasem po prostu buszuje po necie czytając różne ciekawostki:)
W okolicach sierpnia podczas takiego buszowania natrafiłam na blog Anwen i zupełnie przepadłam (na dzień dzisiejszy jeszcze nie udało mi się przebrnąć przez wszystkie posty ale jestem blisko;p). W wolnych chwilach pochłaniam wszystkie informacje dotyczące pielęgnacji włosów i sama robię nieśmiałe kroki w tym kierunku:)
Musze przyznać, że dzięki włosomaniaczkom nabrałam nadziei, że mi też uda się zapuści naprawdę długie włosy o których marzę od dzieciństwa (już jako dziecko byłam krótko obcinana gdyż mam cienkie i lekkie włosy a i sama ścinałam włosy jak tylko osiągały długość na której nie wyglądały ładnie).
Dlatego też pełna wiary rozpoczęłam walkę o zdrowe, nawilżone i piękne włosy, odrzuciłam szampony z SLS/SLES w codziennej pielęgnacji, zaczęłam regularnie stosować odżywki/maski oraz olejować włosy, staram się regularnie zażywać suplementy;) ...i powoli przymierzam się do przygody z półproduktami.

W całym tym buszowaniu trafiłam też na blog Uroda kocha naturę a tam na akcję Listopad miesiącem SPA dla włosów zgodnie z którą "Będziemy dopieszczać nasze włosy i skalp za pomocą naturalnych,domowych środków minimum raz w tygodniu." Pomysł bardzo mi się spodobał i mimo obaw, że zabraknie mi czasu na systematyczność postanowiłam dołączyć do akcji:) W końcu jesień to idealny okres na rozpieszczanie swojego ciała różnymi zabiegami SPA:D...a może powinnam napisać zima? W końcu za oknem jest już biało:)



Gorąco pozdrawiam,


4 komentarze:

  1. Powodzenia! :) Ja też dopiero zaczynam obracać się w tym temacie :) Mam nadzieję, że nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, ja ostatnio zarzuciłam temat olejowania i robienia w czegokolwiek z wlosami, zwykły szampon:Radical i odzywka Joanny placze niesamowicie wlosy i wypadaja mi po nich strasznie, Ampla/kokos sprawiaja,ze podczas zmywania i rozczesywanai rowniez wypadaja, jak na razie skupiam sie na odzywianiu wewnarz, moze to zahamuje wypadanie,caly czas tez mam na liscie siemie do picia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe wieki temu miałam szampon Radical (chyba był wtedy nowy na rynku) i też mi plątał włosy więc przestałam go używać. A odżywka po umyciu nie pomaga na plątanie? Ja kocham olejowanie!!! Włosy bez oleju to już nie to samo! Hmm może wizyta u dermatologa? A interesowałaś się może łysieniem androgennym?

      Usuń